Strategiat ja suunnitelmat
Suunnitelmallista markkinointiviestintää pienen yrityksen tarpeisiin.
Ei ole yhtä oikeaa tapaa markkinoida yritystä ja kehittää sitä. Ratkaisevaa on ymmärtää, millaisia tavoitteita haluat markkinoinnillasi saavuttaa – ja miten nämä tavoitteet tukevat yrityksesi liiketoimintaa.
Kun tavoitteet ovat kirkkaana mielessä, on aika valita niihin parhaiten sopivat keinot ja kanavat. Tämä edellyttää paitsi selkeää markkinointistrategiaa, myös sen käytäntöön vievää suunnitelmaa.
Autan yritystäsi laatimaan markkinointistrategian ja siihen pohjautuvan, selkeästi jäsennellyn suunnitelman. Yhdessä ne nivovat markkinoinnin loogiseksi, tavoitteelliseksi ja käytännönläheiseksi kokonaisuudeksi, jonka toteutus on helpompi suunnitella, seurata ja kehittää. Kun strategia antaa suunnan ja suunnitelma konkretisoi tekemisen, on markkinointi hallittavaa myös silloin, jos yrityksen liiketoimintaympäristö muuttuu.
Lue myös:


Saat kauttani kaikki tarvitsemasi ratkaisut markkinoinnin strategiseen ja suunnitelmalliseen toteuttamiseen

Markkinointistrategia

Markkinointisuunnitelma

Markkinointistrategia

Markkinointisuunnitelma
Miksi yrityksen tulisi laatia strategia ja suunnitelma markkinointinsa tueksi?
Voisit olla kiinnostunut näistä markkinoinnin blogikirjoituksista
-
Markkinoinnin ulkoistaminen mielessä? Näin ulkoistat pienen yrityksen markkinoinnin!
Ajatus siitä, että ulkopuolinen kumppani todella ymmärtäisi juuri minun yritykseni arkea, saattaa tuntua pienelle yrittäjälle kaukaiselta. Minusta markkinointi on kuitenkin heti kirjanpidon jälkeen ajankäytöllisesti järkevin asia, jonka pienyrittäjä voi ulkoistaa.
-
Uusi vuosi ja uudet kujeet – 6 markkinoinnin uudenvuodenlupausta pienyrittäjälle
Vuodenvaihde on täydellinen hetki varmistaa, että yrityksen markkinoinnin perusta ja suuntaviivat ovat kunnossa. Lue, miten pienikin yritys voi tehostaa markkinointiaan ilman suuria rahallisia investointeja.
-
Milloin pienen yrityksen kannattaa hyödyntää sponsorointia markkinointikeinona? Lue vinkit!
Sponsorointi herättää markkinointimuotona vahvoja tunteita. Milloin pienen yrityksen kannattaa hyödyntää sponsorointia ja yhteistyökumppanuuksia markkinoinnissaan – ja milloin sponsorointi on eurojen käyttämistä näkyvyyteen, josta ei saada kaikkea mahdollista irti?
Tehostetaan yrityksesi markkinointia yhdessä.
Autan sinua löytämään oikeat markkinoinnin ja viestinnän ratkaisut kohderyhmiesi tavoittamiseksi. Kerro minulle nykytilanteestasi ja ota yhteyttä helposti oheisella lomakkeella, soittamalla tai sähköpostitse. Pyrin vastaamaan sinulle vuorokauden sisällä.
Preferia Creative Oy / Konsta Hotti
+358 50 405 8874
konsta@preferia.fi


