Siirry sisältöön
alt=""alt=””
  • PalvelutLaajenna
    • SisältömarkkinointiLaajenna
      • Sisällöntuotanto
      • Mediaviestintä
      • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
      • White paperit ja ladattavat oppaat
      • Valokuvaus ja videot
    • DigimarkkinointiLaajenna
      • Verkkosivut
      • Digimainonta
      • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sosiaalinen media
    • TaittotyötLaajenna
      • Ulko- ja printtimainonta
      • Flyerit, julisteet ja esitteet
      • Käyntikortit
      • Tuoteluettelot
      • Presentaatiot ja esitykset
    • Strategiat ja suunnitelmatLaajenna
      • Markkinointistrategia
      • Markkinointisuunnitelma
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
Varaa tapaaminen
alt=""alt=””

Strategiat ja suunnitelmat

Suunnitelmallista markkinointiviestintää ammattilaisen avulla.

Ei ole yhtä oikeaa tapaa markkinoida yritystä ja kehittää sitä. Ratkaisevaa on ymmärtää, millaisia tavoitteita haluat markkinoinnillasi saavuttaa – ja miten nämä tavoitteet tukevat yrityksesi liiketoimintaa.

Kun tavoitteet ovat kirkkaana mielessä, on aika etsiä niiden saavuttamiseen sopivat tavat ja kanavat.

Autan laatimaan yrityksellenne markkinointistrategian ja siihen pohjautuvan, selkeästi auki kirjatun suunnitelman. Yhdessä ne nivovat markkinoinnin loogiseksi, tavoitteelliseksi ja käytännönläheiseksi kokonaisuudeksi, jonka toteutus on helpompi suunnitella, seurata ja kehittää. Kun strategia antaa suunnan ja suunnitelma konkretisoi tekemisen, on markkinointi hallittavaa myös silloin, jos yrityksen liiketoimintaympäristö muuttuu.

Lue myös:

  • Markkinoinnin mittaaminen – mitä, miten ja miksi?
Haluan kuulla lisää
alt=””
alt=””

Saat kauttani kaikki tarvitsemasi ratkaisut markkinoinnin strategiseen ja suunnitelmalliseen toteuttamiseen

preferia markkinointistrategia

Markkinointistrategia

Lue lisää
preferia markkinointisuunnitelma

Markkinointisuunnitelma

Lue lisää
preferia markkinointistrategia

Markkinointistrategia

Lue lisää
preferia markkinointisuunnitelma

Markkinointisuunnitelma

Lue lisää
preferia markkinointistrategia

Markkinointistrategia

Lue lisää
preferia markkinointisuunnitelma

Markkinointisuunnitelma

Lue lisää

Miksi yrityksen tulisi laatia strategia ja suunnitelma markkinointinsa tueksi?

Kun yksittäiset markkinoinnin toimenpiteet perustuvat huolellisesti laadittuun strategiaan, kokonaisuus pysyy suunnitelmallisena ja johdonmukaisena. Satunnaisten tai hetken mielijohteesta tehtyjen päätösten sijaan yrityksen markkinointi nojaa ennalta määriteltyihin tavoitteisiin, jotka noudattavat ja tukevat liiketoiminnallisia tavoitteita.

Kun jokaiselle markkinoinnin toimenpiteelle löytyy syy ja perustelu strategiasta, kokonaisuus on huomattavasti helpommin hallittavissa. Tämä ei ainoastaan selkeytä markkinointia, vaan varmistaa, että jokainen yksittäinen ratkaisu vie yrityksen markkinointia eteenpäin ennalta määritettyjen tavoitteiden mukaisesti.

Strategian laatiminen syventää ymmärrystä kohderyhmistä – erityisesti ihanneasiakkaista ja ostajapersoonista. Mitä paremmin tunnet yleisösi, sitä tarkemmin voit kohdentaa viestisi, ja sitä todennäköisemmin se osuu maaliin. Tämä parantaa merkittävästi markkinoinnin vaikuttavuutta ja tukee pitkäjänteistä asiakassuhteiden ylläpitämistä.

Hyvä strategia ja sen käytäntöön vievä suunnitelma auttavat laatimaan oikeat mittarit markkinoinnin toimenpiteiden tehokkuuden ja edistymisen arviointiin. Kun tiedetään, mitä markkinoinnissa on mitattava ja miksi, kokonaisuutta voidaan kehittää faktojen, ei arvailujen pohjalta. Tämä auttaa välttämään turhaa työtä ja kohdistamaan markkinoinnin resurssit sinne, missä niistä on eniten hyötyä.

Organisaation brändin ylläpitäminen ja kehittäminen on helpompaa, kun markkinoinnin toimenpiteet perustuvat ennalta määriteltyihin ja yhtenäisiin linjauksiin. Strategia toimii tällöin koko markkinoinnin selkärankana, jäsentää päämäärät ja varmistaa, että jokainen toimenpide toimii osana tavoitteellista kokonaisuutta.

Johdonmukaisuus rakentaa uskottavuutta, ammattimaisuutta ja vahvistaa brändin tunnistettavuutta. Kun brändin ydin, arvot, äänensävy sekä tärkeimmät kohderyhmät on määritelty, myös yksittäisten markkinoinnin toimenpiteiden linjakkuuden ylläpitäminen on huomattavasti helpompaa.

Luodaan menestystarina yhdessä.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin keskustellaan, kuinka voisimme laatia yrityksellesi strategian ja suunnitelman markkinointisi ja sisältöjesi tueksi. Räätälöidään yhdessä ratkaisu, joka tukee liiketoimintasi kasvua ja auttaa viestimään juuri oikealla tavalla kohderyhmällesi.

Olen kiinnostunut seuraavista palveluista

Sisältömarkkinointi
Digimarkkinointi
Taittotyöt
Strategiat ja suunnitelmat

Oletko jo tilannut Preferian uutiskirjeen?

Uutiskirjeen tilaajana saat tuoreimmat markkinoinnin trendit ja viimeisimmät viestinnän näkemykset helposti suoraan sähköpostiisi. Uutena uutiskirjeen tilaajana saat sähköpostiisi myös henkilökohtaisen, rahanarvoisen erikoisedun!

Preferia Creative Oy

Emalitehtaankatu 2 A, 2. krs

04410 Järvenpää

+358 50 405 8874

konsta@preferia.fi

Laskutustiedot

Y-tunnus: 3398060-7
Verkkolaskuosoite: 003733980607
OVT-tunnus: 003733980607

Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)

Etusivu

Palvelut

Paketit

Blogi

Yritys

Ota yhteyttä

Tietosuojaseloste

Evästeasetukset

Sähköposti Instagram LinkedIn

© 2025 Preferia Creative

alt=""
Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}
  • Palvelut
    • Sisältömarkkinointi
      • Sisällöntuotanto
      • Mediaviestintä
      • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
      • White paperit ja ladattavat oppaat
      • Valokuvaus ja videot
    • Digimarkkinointi
      • Verkkosivut
      • Digimainonta
      • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sosiaalinen media
    • Taittotyöt
      • Ulko- ja printtimainonta
      • Flyerit, julisteet ja esitteet
      • Käyntikortit
      • Tuoteluettelot
      • Presentaatiot ja esitykset
    • Strategiat ja suunnitelmat
      • Markkinointistrategia
      • Markkinointisuunnitelma
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
  • Varaa tapaaminen