Siirry sisältöön
alt=""alt=””
  • PalvelutLaajenna
    • SisältömarkkinointiLaajenna
      • Sisällöntuotanto
      • Mediaviestintä
      • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
      • White paperit ja ladattavat oppaat
      • Valokuvaus ja videot
    • DigimarkkinointiLaajenna
      • Verkkosivut
      • Digimainonta
      • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sosiaalinen media
    • TaittotyötLaajenna
      • Ulko- ja printtimainonta
      • Flyerit, julisteet ja esitteet
      • Käyntikortit
      • Tuoteluettelot
      • Presentaatiot ja esitykset
    • Strategiat ja suunnitelmatLaajenna
      • Markkinointistrategia
      • Markkinointisuunnitelma
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
Varaa tapaaminen
alt=""alt=””

Sisältömarkkinointi

Sisältö-
markkinointi

Tavoitteellisia, tuloksellisia ja vaikuttavia sisältöjä liiketoiminnan kasvun tueksi.

Laadukas sisältö on vahva väline, jolla haluttuihin kohderyhmiin voidaan vaikuttaa ostopolun eri vaiheissa. Asiantuntijakirjoitukset, ajankohtaiset blogit, oppaat ja videojulkaisut ovat mieleenpainuva tapa jakaa merkityksellistä ja kiinnostavaa tietoa, joka erottaa yrityksen kilpailijoistaan ja rakentaa positiivista mainetta asiakkaiden ja sidosryhmien silmissä. Mikä tärkeintä, suunnitelmallinen, säännöllinen ja tavoitteellinen sisältömarkkinointi koukuttaa, rohkaisee toimimaan ja tukee näin yrityksesi menestystä.

Sisältömarkkinointi auttaa liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamisessa, sitouttaa yleisöä markkinoivaan yritykseen ja vahvistaa yrityksen brändiä. Digimarkkinoinnin kanssa yhteensovitettu sisältömarkkinointi on tehokas ja tuloksellinen tapa kohdentaa sisältöjä halutuille kohderyhmille, kasvattaa yrityksen tunnettuutta sekä lisätä verkkosivujen ja muiden julkaisualustojen liikennettä. Oikein valitut mittarit ja säännölliset seurantaprosessit auttavat arvioimaan sisältöjen tehokkuutta ja ymmärtämään, miten sisältömarkkinointia voidaan jatkossa tehostaa.

Lue myös:

  • Mitä on sisältömarkkinointi – ja miksi yrityksesi kannattaa ottaa siitä ilo irti?
  • Sujuvaa sisältömarkkinointia – 8 tehokasta kanavaa ja sisältöformaattia
Haluan kuulla lisää
sisältömarkkinointi preferia creative
kirjoitustyöt sisältömarkkinointi preferia creative

Saat kauttani kaikki tarvitsemasi sisältömarkkinoinnin palvelut

Preferia - Kirjoitustyöt, kuvake.

Sisällöntuotanto

Lue lisää
Preferia - Mediaviestintä, kuvake.

Mediaviestintä

Lue lisää
Preferia - Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut, kuvake.

Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut

Lue lisää
Preferia - White paperit ja oppaat, kuvake.

White paperit
ja ladattavat oppaat

Lue lisää
Preferia - Videot ja valokuvaus, kuvake.

Valokuvaus
ja videot

Lue lisää
Preferia - Kirjoitustyöt, kuvake.

Sisällöntuotanto

Lue lisää
Preferia - Mediaviestintä, kuvake.

Mediaviestintä

Lue lisää
Preferia - Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut, kuvake.

Asiakas-
ja henkilöstö-
julkaisut

Lue lisää
Preferia - White paperit ja oppaat, kuvake.

White paperit
ja ladattavat
oppaat

Lue lisää
Preferia - Videot ja valokuvaus, kuvake.

Valokuvaus
ja videot

Lue lisää
Preferia - Kirjoitustyöt, kuvake.

Sisällöntuotanto

Lue lisää
Preferia - Mediaviestintä, kuvake.

Mediaviestintä

Lue lisää
Preferia - Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut, kuvake.

Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut

Lue lisää
Preferia - White paperit ja oppaat, kuvake.

White paperit ja ladattavat oppaat

Lue lisää
Preferia - Videot ja valokuvaus, kuvake.

Valokuvaus ja videot

Lue lisää

Miksi yritysten tulisi panostaa laadukkaaseen sisältömarkkinointiin?

Sisältömarkkinointi on parhaimmillaan markkinointiviestinnän moottori, joka kattaa kaikki välivaiheet asiakkaan tiedonhankinnasta ostopäätökseen ja yritykseen sitoutumiseen. Monipuolinen, markkinointistrategialla ohjattu sisältömarkkinointi vie haluttua asiakasta eteenpäin ostopolun eri vaiheissa ja auttaa ymmärtämään, miten juuri sinun yrityksesi voi vastata hänen tarpeisiinsa.

Kun asiakas tarvitsee tuotteen tai palvelun, etsii siitä tietoa ja kartoittaa eri vaihtoehtoja, yritä voittaa hänet puolellesi palvelusi hyötyjä kuvailevalla blogikirjoituksella. Ostopolkujen alkupäähän keskittyvä sisältömarkkinointi onkin monella toimialalla jo enemmän sääntö kuin poikkeus, sillä ensimmäinen kontakti asiakkaaseen saadaan usein hakukoneiden ja -käyttäytymisten kautta.

Kun asiakas siirtyy hankintavaiheeseen, hyödynnä digimarkkinoinnin ratkaisuja sisältöjesi tukena. Kun asiakas on tehnyt ostopäätöksen, tarjoa hänelle säännöllisesti asiakkuutta vahvistavia ja sitouttavia sisältöjä. Hyödynnä esimerkiksi sosiaalista mediaa, uutiskirjeitä ja oppaita asiakkaan huomion keräämiseksi ja kiinnostuksen ylläpitämiseksi.

Säännöllinen sisältömarkkinointi ja relevantit sisällöt kulkevat usein käsi kädessä hakukonenäkyvyyden kanssa. Laadukas sisältö houkuttelee lukemaan, ohjaa kohdeyleisöä verkkosivuille ja auttaa parantamaan yrityksen sijoitusta hakukoneiden tulossivuilla. Hakukoneet suosivat sivustoja, jotka tarjoavat tuoretta ja informatiivista sisältöä sekä päivittävät aktiivisesti olemassa olevia sisältöjään.

Mitä laajemmalle julkaistut sisällöt leviävät, sitä enemmän ne tuovat liikennettä – ja todennäköisesti myös paluulinkkejä (backlink) – verkkosivustolle. Muiden verkkosivujen sisältämät linkit ovat erityisen tärkeitä ulkoiselle hakukonenäkyvyydelle.

Säännöllinen sisältömarkkinointi on tehokas tapa jakaa nykyisille asiakkaille tietoa yrityksen ydinosaamisesta, ajankohtaisista ilmiöistä ja sitä kautta asiakkaan ostopäätökseen vaikuttavista aiheista. Blogikirjoitukset, artikkelit, videot ja oppaat ovat helposti vastaanotettavia sisältöjä, ja siten käteviä formaatteja tiedon välittämiseksi. Kun yritys julkaisee ja jakaa säännöllisesti hyödyllisiä sisältöjä, rakentaa se asiakaskunnassaan mainetta luotettavana tiedonlähteenä.

Jos sisältöjä hyödynnetään uutiskirjemarkkinoinnin tukena, on sisältömarkkinointia mahdollista kohdentaa ja personoida asiakkaan taustojen perusteella. Personoitu viesti on hyvä tapa kertoa asiakkaille, että yritys pystyy palvelemaan ja mukautumaan juuri heidän tarpeisiinsa.

Sisältömarkkinointi on tehokas keino korostaa yrityksen asiantuntemusta ja vahvistaa yrityksen työntekijöiden asemaa oman alansa asiantuntijoina. Kun yritys tuottaa ja jakaa kanaviinsa laadukasta sisältöä, se pystyy sanoittamaan asiakkailleen osaamistaan ja ammattitaitoaan. Säännöllisesti tuotetut sisällöt leviävät tehokkaasti esimerkiksi sosiaalisessa mediassa, mikä auttaa rakentamaan yrityksen mainetta luotettavana kumppanina.

Asiantuntijaprofiiliinsa panostanut yritys on ottanut usein myös ensiaskeleet onnistuneeseen mediaviestintään. Uskottava, asiantuntemuksensa oikein sanoittanut yritys voi saada enemmän näkyvyyttä ja tunnustusta mediassa kuin mitä maksettu mainonta pystyy tarjoamaan.

Luodaan menestystarina yhdessä.

Markkinointikampanjoiden toteutukset, verkkosivujen hallinta, brändin näkyvyyden tehostaminen… olitpa sitten yrittäjyyden alkutaipaleella tai toimialasi kokenut konkari, Preferialta löytyy sinulle ratkaisu! Ota rohkeasti yhteyttä, kerro nykytilanteestasi tai visioi tulevaisuudensuunnitelmillasi – sparraillaan tilannettasi ja tavataan esimerkiksi virtuaalikahvien merkeissä. Täytetty lomake ja tiedustelu eivät sido sinua mihinkään.

Olen kiinnostunut seuraavista palveluista

Sisältömarkkinointi
Digimarkkinointi
Taittotyöt
Strategiat ja suunnitelmat

Oletko jo tilannut Preferian uutiskirjeen?

Uutiskirjeen tilaajana saat tuoreimmat markkinoinnin trendit ja viimeisimmät viestinnän näkemykset helposti suoraan sähköpostiisi. Uutena uutiskirjeen tilaajana saat sähköpostiisi myös henkilökohtaisen, rahanarvoisen erikoisedun!

Preferia Creative Oy

Emalitehtaankatu 2 A, 2. krs

04410 Järvenpää

+358 50 405 8874

konsta@preferia.fi

Laskutustiedot

Y-tunnus: 3398060-7
Verkkolaskuosoite: 003733980607
OVT-tunnus: 003733980607

Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)

Etusivu

Palvelut

Paketit

Blogi

Yritys

Ota yhteyttä

Tietosuojaseloste

Evästeasetukset

Sähköposti Instagram LinkedIn

© 2025 Preferia Creative

alt=""
Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}
  • Palvelut
    • Sisältömarkkinointi
      • Sisällöntuotanto
      • Mediaviestintä
      • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
      • White paperit ja ladattavat oppaat
      • Valokuvaus ja videot
    • Digimarkkinointi
      • Verkkosivut
      • Digimainonta
      • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sosiaalinen media
    • Taittotyöt
      • Ulko- ja printtimainonta
      • Flyerit, julisteet ja esitteet
      • Käyntikortit
      • Tuoteluettelot
      • Presentaatiot ja esitykset
    • Strategiat ja suunnitelmat
      • Markkinointistrategia
      • Markkinointisuunnitelma
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
  • Varaa tapaaminen