Siirry sisältöön
alt=""alt=””
  • PalvelutLaajenna
    • Sisältömarkkinointi
      • Sisällöntuotanto
      • Mediaviestintä
      • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
      • White paperit ja ladattavat oppaat
      Digimarkkinointi
      • Verkkosivut
      • Digimainonta
      • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sosiaalinen media
      Taittotyöt
      • Ulko- ja printtimainonta
      • Flyerit, julisteet ja esitteet
      • Käyntikortit
      • Tuoteluettelot
      • Presentaatiot ja esitykset
      Strategiat ja suunnitelmat
      • Markkinointistrategia
      • Markkinointisuunnitelma
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
Varaa tapaaminen
alt=""alt=””

Digimarkkinointi

Digi-
markkinointi

Digimarkkinoinnin ratkaisut pienyrittäjän näkyvyyden tehostamiseksi.

Digimarkkinointi on nykypäivänä lähes välttämätön osa menestyvää liiketoimintaa. Modernin markkinoinnin osa-alueena digimarkkinointi mahdollistaa tarkasti kohdennetun mainonnan, laajojen yleisöjen tavoittamisen ja kampanjoiden tuloksellisuuden tarkan seurannan.

Autan sinua kampanjoimaan digimarkkinoinnin eri keinoin, rakentamaan vahvaa brändiä asiakkaidesi käyttämissä kanavissa, lisäämään näkyvyyttäsi verkossa ja mikä tärkeintä – houkuttelemaan uusia asiakkaita. Jos kaipaat jatkuvaa ja hallittua ratkaisua digimarkkinoinnin tueksi, ovat eri kanavia ja menetelmiä yhdistelevät pakettiratkaisuni taatusti kustannustehokas vaihtoehto.

Päätöksentekoa ohjaavat aina data ja analytiikka, joiden avulla varmistamme, että tavoitat yrityksellesi relevantin kohderyhmän juuri heidän suosimissaan kanavissa. Kun tuloksia ei jätetä arvailun varaan, voidaan digimarkkinoinnin budjetti kohdistaa täsmällisesti niihin kanaviin ja toimenpiteisiin, jotka tuottavat parhaan mahdollisen tuloksen.

Lue myös:

  • Markkinoinnin mittaaminen – mitä, miten ja miksi?
  • Markkinoinnin työkalut: mitä alustoja ja kanavia pienen yrityksen kannattaa hyödyntää?
  • Google-arvostelut: Miten hyödyntää niitä digimarkkinoinnissa?
Haluan kuulla lisää
digimarkkinointi preferia creative
hakukoneoptimointi digimarkkinointi preferia creative

Saat kauttani kaikki tarvitsemasi digimarkkinoinnin palvelut

Preferia - Verkkosivut, kuvake.

Verkkosivut

Lue lisää
Preferia - Digimainonta, kuvake.

Digimainonta

Lue lisää
Preferia - Uutiskirjeet, kuvake.

Uutiskirjeet

Lue lisää
Preferia - Hakukoneoptimointi, kuvake.

Hakukoneoptimointi

Lue lisää
Preferia - Sosiaalinen media, kuvake.

Sosiaalinen media

Lue lisää
Preferia - Verkkosivut, kuvake.

Verkkosivut

Lue lisää
Preferia - Digimainonta, kuvake.

Digimainonta

Lue lisää
Preferia - Uutiskirjeet, kuvake.

Uutiskirjeet
ja sähköposti-
markkinointi

Lue lisää
Preferia - Hakukoneoptimointi, kuvake.

Hakukone-
optimointi

Lue lisää
Preferia - Sosiaalinen media, kuvake.

Sosiaalinen media

Lue lisää
  • Preferia - Verkkosivut, kuvake.

    Verkkosivut

    Lue lisää
  • Preferia - Digimainonta, kuvake.

    Digimainonta

    Lue lisää
  • Preferia - Uutiskirjeet, kuvake.

    Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi

    Lue lisää
  • Preferia - Hakukoneoptimointi, kuvake.

    Hakukoneoptimointi

    Lue lisää
  • Preferia - Sosiaalinen media, kuvake.

    Sosiaalinen media

    Lue lisää

Miksi yritysten kannattaa panostaa digimarkkinointiin?

Digimarkkinointia voidaan kohdentaa tausta- ja sijaintitietoja sekä mielenkiinnon kohteita hyödyntämällä tarkasti halutulle kohdeyleisölle. Näin potentiaaliset, todennäköisesti yrityksen tarjoamista palveluista kiinnostuneet asiakkaat tavoitetaan nopeasti, tehokkaasti ja moniin muihin mainosmuotoihin nähden edullisemmin.

Osa digimarkkinoinnin kanavista mahdollistaa myös mainosten räätälöinnin kohdeyleisön käyttäytymisen perusteella. Ennakkotietojen perusteella mainostaja voi hyödyntää yleisön historiaa tietyistä tuotteista tai palveluista ja kohdentaa mainontaa, jolla on yhteys kohderyhmän aiempaan käyttäytymiseen verkossa.

Kohdentamismahdollisuuksiensa ansiosta oikein toteutettu digitaalinen markkinointi voi olla perinteistä printti-, ulko- tai tv-mainontaa kustannustehokkaampaa. Kun budjetti laaditaan tavoitteisiin nähden realistisesti, kampanja suunnitellaan huolellisesti ja mainonnan onnistumista mitataan ja seurataan asianmukaisesti, voidaan digimarkkinoinnilla saavuttaa hyviä tuloksia pienin kustannuksin.

Mainosalustat ja digimarkkinoinnin seurantatyökalut tarjoavat tarkkaa dataa, joiden avulla kampanjoiden suorituskykyä ja onnistumista voidaan helposti seurata. Tavoitteista ja käytetyistä kanavista riippuen mittareina voivat toimia esimerkiksi digimainonnan tai sosiaalisen median julkaisujen tavoittavuus, uutiskirjeisiin sijoitettujen linkkien klikkausprosentit tai muut toivottua toimintaa kuvaavat konversiot.

Analytiikka ja tulokset auttavat arvioimaan, miten hyvin kampanjat saavuttavat niille asetetut tavoitteet. Tarkan datan avulla yritykset voivat hienosäätää kampanjoiden parametreja, sisältöä tai muita osa-alueita parempien tulosten saavuttamiseksi.

Digimarkkinoinnin avulla yritykset voivat tavoittaa laajan yleisön sen fyysisestä sijainnista riippumatta. Verkkosivut, sosiaalisen median kanavat ja muut digimainonnan työkalut ovat käytettävissä vuorokauden ympäri. Kanavien pirstaloitumisen ja digimainonnan aikarajattomuuden myötä potentiaaliset asiakkaat voidaan tavoittaa juuri silloin, kun kohderyhmät käyttävät valittuja mainosalustoja tai palveluita.

Voisit olla kiinnostunut näistä digimarkkinoinnin blogikirjoituksista

  • RACE-malli: näin rakennetaan yhtenäinen ja tehokas ostopolku
    blogi | Digimarkkinointi | Strategiat ja suunnitelmat

    RACE-malli: näin rakennetaan yhtenäinen ja tehokas ostopolku

    01/07/202519/09/2025 10 min

    Harva meistä ostaa tuotetta tai palvelua hetken mielijohteesta – varsinkaan, jos kyseessä on arvokkaampi tai pitkäkestoisempi hankinta. Jokaisen yrityksen kannattaakin aika ajoin pysähtyä tarkastelemaan asiakkaidensa ostopolkua. Tähän RACE-malli on erinomainen työkalu.

    Lue lisää RACE-malli: näin rakennetaan yhtenäinen ja tehokas ostopolkuContinue

  • Henkilö selaa matkapuhelinta kadulla.
    blogi | Digimarkkinointi

    Hakukokemuksen optimointi (SXO): Näin hakukokemus auttaa sinua ja yritystäsi

    06/08/202402/08/2025 8 min

    Yritysten kilpailu hakukoneiden tarjoamasta näkyvyydestä kiihtyy. Samalla hakukokemuksesta ja sen optimoinnista puhutaan hämmästyttävän vähän. Mistä hakukokemuksen optimoinnissa oikein on kyse?

    Lue lisää Hakukokemuksen optimointi (SXO): Näin hakukokemus auttaa sinua ja yritystäsiContinue

  • google arvostelut
    blogi | Digimarkkinointi

    Google-arvostelut: Miten hyödyntää niitä digimarkkinoinnissa?

    02/07/202428/07/2025 7 min

    Jokainen yrityspäättäjä tietää, että menestyvä bisnes nojaa tyytyväisiin asiakkaisiin. Kun asiakas etsii palveluntarjoajaa, mikä on ensimmäinen asia, johon hän kiinnittää huomiota? Aivan, yrityksen saamiin arvosteluihin.

    Lue lisää Google-arvostelut: Miten hyödyntää niitä digimarkkinoinnissa?Continue

Tehostetaan yrityksesi markkinointia yhdessä.

Autan sinua löytämään oikeat markkinoinnin ja viestinnän ratkaisut kohderyhmiesi tavoittamiseksi. Kerro minulle nykytilanteestasi ja ota yhteyttä helposti oheisella lomakkeella, soittamalla tai sähköpostitse. Pyrin vastaamaan sinulle vuorokauden sisällä.

Preferia Creative Oy / Konsta Hotti

+358 50 405 8874
konsta@preferia.fi

Preferia Creative - logo.
Preferia Creative Oy

Emalitehtaankatu 2 A, 2. krs

04410 Järvenpää

+358 50 405 8874

konsta@preferia.fi

Oletko jo tilannut Preferian uutiskirjeen?

Tilaa tuoreimmat markkinoinnin trendit ja viimeisimmät viestinnän näkemykset helposti suoraan sähköpostiisi. Uutena uutiskirjeen tilaajana saat sähköpostiisi myös henkilökohtaisen, rahanarvoisen erikoisedun!

Sisältömarkkinointi
  • Sisällöntuotanto
  • Mediaviestintä
  • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
  • White paperit ja ladattavat oppaat
Digimarkkinointi
  • Verkkosivut
  • Digimainonta
  • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
  • Hakukoneoptimointi
  • Sosiaalinen media
Taittotyöt
  • Ulko- ja printtimainonta
  • Flyerit, julisteet ja esitteet
  • Käyntikortit
  • Tuoteluettelot
  • Presentaatiot ja esitykset
Strategiat ja suunnitelmat
  • Markkinointistrategia
  • Markkinointisuunnitelma
Preferia Creative
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Evästekäytännöt
alt=""
Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}
  • Palvelut
    • Sisältömarkkinointi
      • Sisällöntuotanto
      • Mediaviestintä
      • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
      • White paperit ja ladattavat oppaat
    • Digimarkkinointi
      • Verkkosivut
      • Digimainonta
      • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sosiaalinen media
    • Taittotyöt
      • Ulko- ja printtimainonta
      • Flyerit, julisteet ja esitteet
      • Käyntikortit
      • Tuoteluettelot
      • Presentaatiot ja esitykset
    • Strategiat ja suunnitelmat
      • Markkinointistrategia
      • Markkinointisuunnitelma
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
  • Varaa tapaaminen