Digimarkkinointi
Digi-
markkinointi
Digimarkkinoinnin ratkaisut pienyrittäjän näkyvyyden tehostamiseksi.
Digimarkkinointi on nykypäivänä lähes välttämätön osa menestyvää liiketoimintaa. Modernin markkinoinnin osa-alueena digimarkkinointi mahdollistaa tarkasti kohdennetun mainonnan, laajojen yleisöjen tavoittamisen ja kampanjoiden tuloksellisuuden tarkan seurannan.
Autan sinua kampanjoimaan digimarkkinoinnin eri keinoin, rakentamaan vahvaa brändiä asiakkaidesi käyttämissä kanavissa, lisäämään näkyvyyttäsi verkossa ja mikä tärkeintä – houkuttelemaan uusia asiakkaita. Jos kaipaat jatkuvaa ja hallittua ratkaisua digimarkkinoinnin tueksi, ovat eri kanavia ja menetelmiä yhdistelevät pakettiratkaisuni taatusti kustannustehokas vaihtoehto.
Päätöksentekoa ohjaavat aina data ja analytiikka, joiden avulla varmistamme, että tavoitat yrityksellesi relevantin kohderyhmän juuri heidän suosimissaan kanavissa. Kun tuloksia ei jätetä arvailun varaan, voidaan digimarkkinoinnin budjetti kohdistaa täsmällisesti niihin kanaviin ja toimenpiteisiin, jotka tuottavat parhaan mahdollisen tuloksen.
Lue myös:


Saat kauttani kaikki tarvitsemasi digimarkkinoinnin palvelut

Verkkosivut

Digimainonta

Uutiskirjeet

Hakukoneoptimointi

Sosiaalinen media

Verkkosivut

Digimainonta

Uutiskirjeet
ja sähköposti-
markkinointi

Hakukone-
optimointi

Sosiaalinen media
Miksi yritysten kannattaa panostaa digimarkkinointiin?
Voisit olla kiinnostunut näistä digimarkkinoinnin blogikirjoituksista
-
Markkinoinnin mittaaminen, mittarit ja raportit – mitä, miten ja miksi?
Mittaaminen on edellytys sille, että markkinoinnin tuloksellisuus ja tarkoituksenmukaisuus voidaan todentaa. Tässä blogikirjoituksessa kerron tiiviisti, miten yrityksen markkinoinnin mittaaminen kannattaa aloittaa – ja onko kaiken markkinoinnin mittaaminen ylipäätään järkevää.
-
Yrityksen asiakasrekisteri ja asiakasdatan hyödyntäminen markkinoinnissa – mitä, miksi ja miten?
Yritysten markkinoinnissa puhutaan usein uusien asiakkaiden hankinnasta ja muista uuden kaupan muodoista. Fiksu yrittäjä pitää aina uusasiakashankinnan verkot vesillä, mutta ei unohda kaikista ilmeisintä kohderyhmää: jo olemassa olevia asiakkaita.
-
Markkinoinnin työkalut: mitä alustoja ja kanavia pienen yrityksen kannattaa hyödyntää?
Markkinointiin on tarjolla valtavasti välineitä ja kanavia – kuinka siis löytää juuri omalle yritykselle ne oikeat? Tutustu työkaluihin, joiden käyttöönottoa suosittelen usein markkinoinnin ensiaskeleitaan ottaville yrityksille.
Tehostetaan yrityksesi markkinointia yhdessä.
Autan sinua löytämään oikeat markkinoinnin ja viestinnän ratkaisut kohderyhmiesi tavoittamiseksi. Kerro minulle nykytilanteestasi ja ota yhteyttä helposti oheisella lomakkeella, soittamalla tai sähköpostitse. Pyrin vastaamaan sinulle vuorokauden sisällä.
Preferia Creative Oy / Konsta Hotti
+358 50 405 8874
konsta@preferia.fi


