Siirry sisältöön
alt=""alt=””
  • PalvelutLaajenna
    • Sisältömarkkinointi
      • Sisällöntuotanto
      • Mediaviestintä
      • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
      • White paperit ja ladattavat oppaat
      Digimarkkinointi
      • Verkkosivut
      • Digimainonta
      • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sosiaalinen media
      Taittotyöt
      • Ulko- ja printtimainonta
      • Flyerit, julisteet ja esitteet
      • Käyntikortit
      • Tuoteluettelot
      • Presentaatiot ja esitykset
      Strategiat ja suunnitelmat
      • Markkinointistrategia
      • Markkinointisuunnitelma
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
Varaa tapaaminen
alt=""alt=””

Sisältömarkkinointi

Sisältö-
markkinointi

Vaikuttavia ja tuloksellisia sisältöjä pienen yrityksen kasvun tueksi.

Laadukas sisältö on tehokas väline, kun haluat vaikuttaa kohderyhmiisi ostopolun eri vaiheissa. Asiantuntijatekstit, hakukoneoptimoidut blogit, oppaat ja muut julkaisut tarjoavat vakuuttavan tavan jakaa tietoa, jolla vahvistaa yrityksesi mainetta niin asiakkaiden kuin muiden sidosryhmien silmissä. Samalla sisällöt rakentavat luottamusta ja ohjaavat lukijaa kohti ostopäätöstä, yhteydenottoa tai muuta yrityksellesi tärkeää toimenpidettä.

Autan sinua suunnittelemaan ja toteuttamaan sisältömarkkinoinnin kokonaisuuden, joka tukee liiketoimintasi tavoitteita, puhuttelee oikeaa kohdeyleisöä ja ohjaa kohti toivottua toimintaa. Käymme yhdessä läpi, mitä haluat sisällöilläsi saavuttaa, kenet haluat tavoittaa ja millaisella sisällöllä vaikutat kohdeyleisöösi parhaiten.

Rakennan sisältömarkkinoinnin tueksi myös selkeän mittariston, jonka avulla seuraamme sisällön toimivuutta, kuten verkkosivuliikennettä, hakukonenäkyvyyttä, lukuaikoja ja konversioita. Näin varmistamme, että sisällöt tukevat juuri niitä liiketoiminnallisia tavoitteita, jotka olemme yhdessä aluksi määritelleet.

Lue myös:

  • Mitä on sisältömarkkinointi – ja miksi yrityksesi kannattaa ottaa siitä ilo irti?
  • Sujuvaa sisältömarkkinointia – 8 tehokasta kanavaa ja sisältöformaattia
Haluan kuulla lisää
sisältömarkkinointi preferia creative
kirjoitustyöt sisältömarkkinointi preferia creative

Tutustu tarkemmin sisältömarkkinoinnin palveluihin

Preferia - Kirjoitustyöt, kuvake.

Sisällöntuotanto

Lue lisää
Preferia - Mediaviestintä, kuvake.

Mediaviestintä

Lue lisää
Preferia - Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut, kuvake.

Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut

Lue lisää
Preferia - White paperit ja oppaat, kuvake.

White paperit
ja ladattavat oppaat

Lue lisää
Preferia - Kirjoitustyöt, kuvake.

Sisällöntuotanto

Lue lisää
Preferia - Mediaviestintä, kuvake.

Mediaviestintä

Lue lisää
Preferia - Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut, kuvake.

Asiakas-
ja henkilöstö-
julkaisut

Lue lisää
Preferia - White paperit ja oppaat, kuvake.

White paperit
ja ladattavat
oppaat

Lue lisää
  • Preferia - Kirjoitustyöt, kuvake.

    Sisällöntuotanto

    Lue lisää
  • Preferia - Mediaviestintä, kuvake.

    Mediaviestintä

    Lue lisää
  • Preferia - Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut, kuvake.

    Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut

    Lue lisää
  • Preferia - White paperit ja oppaat, kuvake.

    White paperit ja ladattavat oppaat

    Lue lisää

Miksi yritysten tulisi panostaa laadukkaaseen sisältömarkkinointiin?

Sisältömarkkinointi on parhaimmillaan markkinointiviestinnän moottori, joka kattaa kaikki välivaiheet asiakkaan tiedonhankinnasta ostopäätökseen ja yritykseen sitoutumiseen. Monipuolinen, markkinointistrategialla ohjattu sisältömarkkinointi vie haluttua asiakasta eteenpäin ostopolun eri vaiheissa ja auttaa ymmärtämään, miten juuri sinun yrityksesi voi vastata hänen tarpeisiinsa.

Kun asiakas tarvitsee tuotteen tai palvelun, etsii siitä tietoa ja kartoittaa eri vaihtoehtoja, yritä voittaa hänet puolellesi palvelusi hyötyjä kuvailevalla blogikirjoituksella. Ostopolkujen alkupäähän keskittyvä sisältömarkkinointi onkin monella toimialalla jo enemmän sääntö kuin poikkeus, sillä ensimmäinen kontakti asiakkaaseen saadaan usein hakukoneiden ja -käyttäytymisten kautta.

Kun asiakas siirtyy hankintavaiheeseen, hyödynnä digimarkkinoinnin ratkaisuja sisältöjesi tukena. Kun asiakas on tehnyt ostopäätöksen, tarjoa hänelle säännöllisesti asiakkuutta vahvistavia ja sitouttavia sisältöjä. Hyödynnä esimerkiksi sosiaalista mediaa, uutiskirjeitä ja oppaita asiakkaan huomion keräämiseksi ja kiinnostuksen ylläpitämiseksi.

Säännöllinen sisältömarkkinointi ja relevantit sisällöt kulkevat usein käsi kädessä hakukonenäkyvyyden kanssa. Laadukas sisältö houkuttelee lukemaan, ohjaa kohdeyleisöä verkkosivuille ja auttaa parantamaan yrityksen sijoitusta hakukoneiden tulossivuilla. Hakukoneet suosivat sivustoja, jotka tarjoavat tuoretta ja informatiivista sisältöä sekä päivittävät aktiivisesti olemassa olevia sisältöjään.

Mitä laajemmalle julkaistut sisällöt leviävät, sitä enemmän ne tuovat liikennettä – ja todennäköisesti myös paluulinkkejä (backlink) – verkkosivustolle. Muiden verkkosivujen sisältämät linkit ovat erityisen tärkeitä ulkoiselle hakukonenäkyvyydelle.

Säännöllinen sisältömarkkinointi on tehokas tapa jakaa nykyisille asiakkaille tietoa yrityksen ydinosaamisesta, ajankohtaisista ilmiöistä ja sitä kautta asiakkaan ostopäätökseen vaikuttavista aiheista. Blogikirjoitukset, artikkelit ja oppaat ovat helposti vastaanotettavia sisältöjä, ja siten käteviä formaatteja tiedon välittämiseksi. Kun yritys julkaisee ja jakaa säännöllisesti hyödyllisiä sisältöjä, rakentaa se asiakaskunnassaan mainetta luotettavana tiedonlähteenä.

Jos sisältöjä hyödynnetään uutiskirjemarkkinoinnin tukena, on sisältömarkkinointia mahdollista kohdentaa ja personoida asiakkaan taustojen perusteella. Personoitu viesti on hyvä tapa kertoa asiakkaille, että yritys pystyy palvelemaan ja mukautumaan juuri heidän tarpeisiinsa.

Sisältömarkkinointi on tehokas keino korostaa yrityksen asiantuntemusta ja vahvistaa yrityksen työntekijöiden asemaa oman alansa asiantuntijoina. Kun yritys tuottaa ja jakaa kanaviinsa laadukasta sisältöä, se pystyy sanoittamaan asiakkailleen osaamistaan ja ammattitaitoaan. Säännöllisesti tuotetut sisällöt leviävät tehokkaasti esimerkiksi sosiaalisessa mediassa, mikä auttaa rakentamaan yrityksen mainetta luotettavana kumppanina.

Asiantuntijaprofiiliinsa panostanut yritys on ottanut usein myös ensiaskeleet onnistuneeseen mediaviestintään. Uskottava, asiantuntemuksensa oikein sanoittanut yritys voi saada enemmän näkyvyyttä ja tunnustusta mediassa kuin mitä maksettu mainonta pystyy tarjoamaan.

Voisit olla kiinnostunut näistä sisältömarkkinoinnin blogikirjoituksista

  • Nainen kirjoittaa vihkoon muistiinpanoja, mies puhuu taustalla mikrofoniin.
    blogi | Sisältömarkkinointi

    5 syytä hyödyntää asiakastarinoita ja asiakasreferenssejä markkinoinnissa

    05/11/202431/05/2025 6 min

    Asiakastarinat ovat yksi tehokkaimmista, mutta liian harvoin käytetyistä markkinoinnin työkaluista. Lue viisi syytä, miksi yrityksen kuin yrityksen tulisi hyödyntää asiakastarinoita osana markkinoinnin työkalupakkiaan.

    Lue lisää 5 syytä hyödyntää asiakastarinoita ja asiakasreferenssejä markkinoinnissaContinue

  • Esimerkkikuva tekoälyllä luodusta kuvituskuvasta.
    blogi | Sisältömarkkinointi

    Näin generatiivinen tekoäly muuttaa sisällöntuotantoa

    31/01/202406/07/2025 9 min

    Generatiivinen tekoäly on ollut tulikuuma puheenaihe jo pitkään – eikä syyttä. Uuden sisällön tuottamiseen keskittyvä tekoälymalli tarjoaa runsaasti mahdollisuuksia niin toistuvia tehtäviä sisältävään työhön kuin luovuutta vaativille toimialoille.

    Lue lisää Näin generatiivinen tekoäly muuttaa sisällöntuotantoaContinue

  • Henkilö, jonka edessä on hehkulamppu.
    blogi | Sisältömarkkinointi

    Mitä on sisältömarkkinointi – ja miksi sinunkin yrityksesi kannattaa ottaa siitä ilo irti?

    07/05/202431/05/2025 11 min

    Asiakkaista on tullut aktiivisia toimijoita, jotka hakeutuvat oma-aloitteisesti yritysten tuottamien sisältöjen pariin. Ei siis ihme, että moni organisaatio panostaa valtavasti resursseja asiakaslähtöiseen sisältömarkkinointiin.

    Lue lisää Mitä on sisältömarkkinointi – ja miksi sinunkin yrityksesi kannattaa ottaa siitä ilo irti?Continue

Tehostetaan yrityksesi markkinointia yhdessä.

Autan sinua löytämään oikeat markkinoinnin ja viestinnän ratkaisut kohderyhmiesi tavoittamiseksi. Kerro minulle nykytilanteestasi ja ota yhteyttä helposti oheisella lomakkeella, soittamalla tai sähköpostitse. Pyrin vastaamaan sinulle vuorokauden sisällä.

Preferia Creative Oy / Konsta Hotti

+358 50 405 8874
konsta@preferia.fi

Preferia Creative - logo.
Preferia Creative Oy

Emalitehtaankatu 2 A, 2. krs

04410 Järvenpää

+358 50 405 8874

konsta@preferia.fi

Oletko jo tilannut Preferian uutiskirjeen?

Tilaa tuoreimmat markkinoinnin trendit ja viimeisimmät viestinnän näkemykset helposti suoraan sähköpostiisi. Uutena uutiskirjeen tilaajana saat sähköpostiisi myös henkilökohtaisen, rahanarvoisen erikoisedun!

Sisältömarkkinointi
  • Sisällöntuotanto
  • Mediaviestintä
  • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
  • White paperit ja ladattavat oppaat
Digimarkkinointi
  • Verkkosivut
  • Digimainonta
  • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
  • Hakukoneoptimointi
  • Sosiaalinen media
Taittotyöt
  • Ulko- ja printtimainonta
  • Flyerit, julisteet ja esitteet
  • Käyntikortit
  • Tuoteluettelot
  • Presentaatiot ja esitykset
Strategiat ja suunnitelmat
  • Markkinointistrategia
  • Markkinointisuunnitelma
Preferia Creative
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Evästekäytännöt
alt=""
Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}
  • Palvelut
    • Sisältömarkkinointi
      • Sisällöntuotanto
      • Mediaviestintä
      • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
      • White paperit ja ladattavat oppaat
    • Digimarkkinointi
      • Verkkosivut
      • Digimainonta
      • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sosiaalinen media
    • Taittotyöt
      • Ulko- ja printtimainonta
      • Flyerit, julisteet ja esitteet
      • Käyntikortit
      • Tuoteluettelot
      • Presentaatiot ja esitykset
    • Strategiat ja suunnitelmat
      • Markkinointistrategia
      • Markkinointisuunnitelma
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
  • Varaa tapaaminen