Blogi
Tervetuloa Preferian blogiin.
Preferian blogi tarjoaa tuoreita näkökulmia markkinoinnin ja viestinnän ilmiöistä ja trendeistä. Pysy ajan hermolla markkinointimaailman muutoksista, viestinnän vaikutusmahdollisuuksista, mieleenpainuvasta mainonnasta ja toimivimmista tapahtumien toteutustavoista.
Mietteitä markkinointiviestinnästä helposti suoraan sähköpostiisi?
Uutiskirjeeni tilaajana saat noin kerran kuukaudessa tiiviin paketin, joka kattaa blogikirjoitusten lisäksi käytännönläheisiä vinkkejä yrityksen markkinointiin ja viestintään. Löydät uutiskirjelomakkeen sivun alalaidasta.

-
Näin tuotat yrityksellesi ensimmäisen asiakastarinan
Asiakastarinat ovat autenttisuutensa ansiosta yksi tehokkaimmista markkinoinnin muodoista. Tarinankerronta on taito, joka on yhtä lailla opeteltavissa kuin mikä tahansa muukin – mutta vaatii rinnalleen aina hyvän suunnitelman. Nappaa Preferian blogista haltuun viiden kohdan malli, jonka avulla tuotat asiakastarinoita sujuvasti vaihe vaiheelta.
-
Markkinoinnin ulkoistaminen mielessä? Näin ulkoistat pienen yrityksen markkinoinnin!
Ajatus siitä, että ulkopuolinen kumppani todella ymmärtäisi juuri minun yritykseni arkea, saattaa tuntua pienelle yrittäjälle kaukaiselta. Minusta markkinointi on kuitenkin heti kirjanpidon jälkeen ajankäytöllisesti järkevin asia, jonka pienyrittäjä voi ulkoistaa.
-
Yrityksen asiakasrekisteri ja asiakasdatan hyödyntäminen markkinoinnissa – mitä, miksi ja miten?
Yritysten markkinoinnissa puhutaan usein uusien asiakkaiden hankinnasta ja muista uuden kaupan muodoista. Fiksu yrittäjä pitää aina uusasiakashankinnan verkot vesillä, mutta ei unohda kaikista ilmeisintä kohderyhmää: jo olemassa olevia asiakkaita.
-
Miten markkinoida yritystä? Huomioi nämä neljä kohtaa, kun aloitat pienen yrityksen markkinoinnin!
Yrityksen markkinointi on ennen kaikkea yhdistelmä oivaltamista, kokeilemista, priorisointia – ja huolellisesti tehtyjä pohjatöitä. Tämä kirjoitus on sinulle, joka etsit vastausta siihen, miten markkinoida yritystä tehokkaasti ilman, että käytät siihen kaikkia rahojasi, hermojasi tai yöuniasi.
-
RACE-malli: näin rakennetaan yhtenäinen ja tehokas ostopolku
Harva meistä ostaa tuotetta tai palvelua hetken mielijohteesta – varsinkaan, jos kyseessä on arvokkaampi tai pitkäkestoisempi hankinta. Jokaisen yrityksen kannattaakin aika ajoin pysähtyä tarkastelemaan asiakkaidensa ostopolkua. Tähän RACE-malli on erinomainen työkalu.
-
Milloin pienen yrityksen kannattaa hyödyntää sponsorointia markkinointikeinona? Lue vinkit!
Sponsorointi herättää markkinointimuotona vahvoja tunteita. Milloin pienen yrityksen kannattaa hyödyntää sponsorointia ja yhteistyökumppanuuksia markkinoinnissaan – ja milloin sponsorointi on eurojen käyttämistä näkyvyyteen, josta ei saada kaikkea mahdollista irti?
Tehostetaan yrityksesi markkinointia yhdessä.
Autan sinua löytämään oikeat markkinoinnin ja viestinnän ratkaisut kohderyhmiesi tavoittamiseksi. Kerro minulle nykytilanteestasi ja ota yhteyttä helposti oheisella lomakkeella, soittamalla tai sähköpostitse. Pyrin vastaamaan sinulle vuorokauden sisällä.
Preferia Creative Oy / Konsta Hotti
+358 50 405 8874
konsta@preferia.fi


