Siirry sisältöön
alt=""alt=””
  • PalvelutLaajenna
    • Sisältömarkkinointi
      • Sisällöntuotanto
      • Mediaviestintä
      • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
      • White paperit ja ladattavat oppaat
      Digimarkkinointi
      • Verkkosivut
      • Digimainonta
      • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sosiaalinen media
      Taittotyöt
      • Ulko- ja printtimainonta
      • Flyerit, julisteet ja esitteet
      • Käyntikortit
      • Tuoteluettelot
      • Presentaatiot ja esitykset
      Strategiat ja suunnitelmat
      • Markkinointistrategia
      • Markkinointisuunnitelma
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
Varaa tapaaminen
alt=""alt=””

White paperit ja ladattavat oppaat

White paperit ja ladattavat oppaat

White paperit, ladattavat oppaat, tutkimusjulkaisut.

White paper on usein markkinointimateriaalina käytettävä julkaisu, jonka avulla yritykset voivat jakaa syvällistä tietoa toimialastaan ja sen eri osa-alueista. Ne ovat tehokas keino sanoittaa yrityksen asiantuntemusta visuaalisesti näyttävässä ja ladattavassa muodossa. Asiantuntijuuden levittämisen lisäksi ladattavat oppaat ovat tehokas tapa kerätä yhteystietoja henkilöiltä – usein siis potentiaalisilta asiakkailta – jotka osoittavat kiinnostusta julkaisun käsittelemästä aiheesta.

Autan sinua luomaan kattavia, informatiivisia ja visuaalisesti houkuttelevia white papereita, jotka vahvistavat brändiäsi ja lisäävät liiketoimintasi uskottavuutta. Oli kyse sitten asiantuntevasta markkinointimateriaalista, tutkimustuloksia referoivasta tietopaketista tai muusta tukiasiakirjasta, varmistan, että ladattavat oppaasi korostavat ammattitaitoasi ja auttavat hankkimaan lisää liidejä – eli potentiaalisia asiakkaita, jotka ovat ilmaisseet kiinnostuksen yrityksesi tuotteisiin tai palveluihin.

Haluan kuulla lisää
white paperit ja ladattavat oppaat sisältömarkkinointi preferia creative

Tutustu Preferian tyytyväisiin asiakkaisiin

  • alt=""

    KLINGER Finland

    Fyysinen katalogi digitaalisesti ladattavaksi ratkaisuoppaaksi

    Teknisen kaupan alan ratkaisutoimittaja KLINGER Finland tilasi Preferialta teollisuuden kameravalvonnan oppaan, jossa yhtiön kameravalvontaratkaisut koottiin toimialakohtaisiksi kokonaisuuksiksi. Oppaasta tuotettiin myös digitaalinen versio, jota KLINGER pystyy hyödyntämään ladattavana materiaalina liidien keruuseen.

Kaipaatko lisätietoa ladattavien oppaiden suunnittelusta?

Varaa aika etätapaamiseen
Tilaa Preferian uutiskirje

Kerätään liidejä yrityksellesi ladattavilla oppailla.

Rakennettaisiinko brändiä, houkuteltaisiinko asiakkaita ja sanoitettaisiinko asiantuntemustasi white papereilla? Ladattavat oppaat toimivat tehokkaina liidien keräämisen välineenä, minkä lisäksi ne ovat mahdollisuus kasvattaa asiakaspohjaa ja luoda pitkäaikaisia asiakassuhteita.

Tarjoan ladattavien oppaiden sisällön ja visuaalisuuden suunnittelua joustavana ja tarpeesi mukaan räätälöitävänä palveluna. Lisäksi huolehdin, että jokainen white paper kohdennetaan ja markkinoidaan oikein kohderyhmien ostopolun eri vaiheissa. Muistathan myös muut sisältömarkkinointia ja sisällöntuotantoa tukevat palveluni:

  • sisällöntuotanto
  • uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
Haluan kuulla lisää

White paperit ja ladattavat oppaat – usein kysyttyä

Whitepaperit ovat erinomainen tapa sanoittaa yrityksen asiantuntemusta ja osaamista eri aihealueista. Niiden avulla yritykset voivat kertoa verkkosivujaan ja muita julkisia lähteitä tarkemmin osaamisestaan yksittäisten aiheiden saralla. Visuaalisesti näyttävät oppaat ovat tehokas ja ammattimainen keino vahvistaa ja osoittaa yrityksen asiantuntijakuvaa.

Ladattavilla oppailla on myös merkittävä rooli liidien keräämisessä. Yritykset voivat tarjota laatimansa sisällön vastineeksi lataajan yhteystiedoista, mikä mahdollistaa aiheesta kiinnostuneen lataajan kontaktoinnin myös tulevaisuudessa. Tämä auttaa rakentamaan potentiaalisia asiakassuhteita esimerkiksi kohdennettua sähköpostimarkkinointia hyödyntämällä.

Nimensä mukaisesti ladattavien oppaiden tulisi tarjota lataajilleen lisäarvoa, apua ja opastusta. Näin ollen ne eroavat esimerkiksi pdf-liitteistä ja muista mahdollisesti julkisista materiaaleista, joissa yritykset esittelevät omia palveluitaan ja tuotteitaan.

Maksuttomat ladattavat oppaat ovat tehokas houkutin, joka kannustaa potentiaalisia asiakkaita ja muita henkilöitä antamaan yhteystietonsa vastineeksi heille arvokkaasta sisällöstä. Tämä auttaa yrityksiä keräämään laadukkaita liidejä ja rakentamaan asiakasluettelon, jota voidaan hyödyntää myöhemmin markkinoinnin eri keinoin.

Maksuttomat oppaat lisäävät myös tehokkaasti brändien tunnettuutta ja näkyvyyttä. Laadukas ja hyödyllinen sisältö herättää kiinnostusta ja muistuttaa asiakkaita yrityksestä ja sen osaamisesta sekä tarjoamista palveluista.

Ilmaiseksi jaettavat oppaat voivat myös osoittaa asiakkaille, että yritys välittää heidän tarpeistaan ja on valmis tarjoamaan asiantuntemustaan avoimesti käyttöön ilman välitöntä vastiketta. Vaikka oppaiden ensisijainen tarkoitus onkin palvella niiden laatijan omia tarkoitusperiä, on omat tuotteet ja palvelut usein paras tuoda asiantuntijaoppaassa esiin hienovaraisesti.

Se ei ole vain riski – suurella todennäköisyydellä näin myös käy. Tiedon jakaminen avoimesti ja strategisesti tuo kuitenkin usein enemmän hyötyä kuin haittaa. Avoimuus voi vahvistaa yrityksesi uskottavuutta ja luoda luottamusta asiakkaiden keskuudessa. Kun asiakkaat näkevät, että olet valmis jakamaan asiakkaillesi arvokasta tietoa ilmaiseksi ja erottumaan siten kilpailijoistasi, vaikuttaa se usein positiivisesti mielikuvaan yrityksestäsi.

Lyhyestä virsi kaunis. Kerää vain ne tiedot, joita oikeasti tarvitset. Mikään ei karkota asiakasta tehokkaammin, kuin ilmiselvä liidinkalastelulomake.

Autan sinua paitsi laatimaan laadukkaan white paperin, myös markkinoimaan sitä oikein. Tutustuthan tarkemmin digimainonnan ja sosiaalisen median palveluishini.

Tehostetaan yrityksesi markkinointia yhdessä.

Autan sinua löytämään oikeat markkinoinnin ja viestinnän ratkaisut kohderyhmiesi tavoittamiseksi. Kerro minulle nykytilanteestasi ja ota yhteyttä helposti oheisella lomakkeella, soittamalla tai sähköpostitse. Pyrin vastaamaan sinulle vuorokauden sisällä.

Preferia Creative Oy / Konsta Hotti

+358 50 405 8874
konsta@preferia.fi

Preferia Creative - logo.
Preferia Creative Oy

Emalitehtaankatu 2 A, 2. krs

04410 Järvenpää

+358 50 405 8874

konsta@preferia.fi

Oletko jo tilannut Preferian uutiskirjeen?

Tilaa tuoreimmat markkinoinnin trendit ja viimeisimmät viestinnän näkemykset helposti suoraan sähköpostiisi. Uutena uutiskirjeen tilaajana saat sähköpostiisi myös henkilökohtaisen, rahanarvoisen erikoisedun!

Sisältömarkkinointi
  • Sisällöntuotanto
  • Mediaviestintä
  • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
  • White paperit ja ladattavat oppaat
Digimarkkinointi
  • Verkkosivut
  • Digimainonta
  • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
  • Hakukoneoptimointi
  • Sosiaalinen media
Taittotyöt
  • Ulko- ja printtimainonta
  • Flyerit, julisteet ja esitteet
  • Käyntikortit
  • Tuoteluettelot
  • Presentaatiot ja esitykset
Strategiat ja suunnitelmat
  • Markkinointistrategia
  • Markkinointisuunnitelma
Preferia Creative
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Evästekäytännöt
alt=""
Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
  • Hallitse vaihtoehtoja
  • Hallinnoi palveluita
  • Hallitse {vendor_count} toimittajia
  • Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
  • {title}
  • {title}
  • {title}
  • Palvelut
    • Sisältömarkkinointi
      • Sisällöntuotanto
      • Mediaviestintä
      • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
      • White paperit ja ladattavat oppaat
    • Digimarkkinointi
      • Verkkosivut
      • Digimainonta
      • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sosiaalinen media
    • Taittotyöt
      • Ulko- ja printtimainonta
      • Flyerit, julisteet ja esitteet
      • Käyntikortit
      • Tuoteluettelot
      • Presentaatiot ja esitykset
    • Strategiat ja suunnitelmat
      • Markkinointistrategia
      • Markkinointisuunnitelma
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
  • Varaa tapaaminen