Siirry sisältöön
alt=""alt=””
  • PalvelutLaajenna
    • Sisältömarkkinointi
      • Sisällöntuotanto
      • Mediaviestintä
      • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
      • White paperit ja ladattavat oppaat
      Digimarkkinointi
      • Verkkosivut
      • Digimainonta
      • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sosiaalinen media
      Taittotyöt
      • Ulko- ja printtimainonta
      • Flyerit, julisteet ja esitteet
      • Käyntikortit
      • Tuoteluettelot
      • Presentaatiot ja esitykset
      Strategiat ja suunnitelmat
      • Markkinointistrategia
      • Markkinointisuunnitelma
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
Varaa tapaaminen
alt=""alt=””

Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut

Asiakas- ja henkilöstö-
julkaisut

Asiakasjulkaisut, henkilöstöjulkaisut, järjestölehdet.

Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut – niin digi- kuin printtiversiot – ovat tehokas sidosryhmien sitouttaja. Laadukkaasti toteutetut julkaisut artikkeleineen syventävät asiakas- ja henkilöstösuhteita, houkuttelevat uusia asiakkaita ja kehittävät työnantajamielikuvaa. Julkaisut ovatkin ennen kaikkea vahva brändin- ja maineenrakentaja niin ulkoisesti kuin sisäisesti.

Autan yritystänne luomaan ja ylläpitämään vaikuttavaa asiakasjulkaisua, joka kertoo sidosryhmillenne organisaation arvoista, tuotteista ja palveluista. Jos etsitte keinoa viestiä sisäisesti organisaation saavutuksista, työntekijöistä, kulttuurista ja tulevaisuuden suunnitelmista, on henkilöstöjulkaisu tähän mitä mainioin kanava. Yritysten lisäksi palveluni soveltuvat erinomaisesti myös jäsenlehtiä julkaiseville järjestöille ja yhteisöille.

Haluan kuulla lisää
asiakas ja henkilöstöjulkaisut sisältömarkkinointi preferia creative

Tutustu Preferian tyytyväisiin asiakkaisiin

  • dbschenker referenssit asiakas ja henkilöstöjulkaisu

    DB Schenker

    Blogialustan ylläpidon ulkoistaminen vapauttaa aikaa ja tehostaa toimintaa

    DB Schenkerin Pulse-blogi on Suomen suosituin logistiikka-aiheinen blogi ja kerää kuukausittain lähes 10 000 sivuvierailua. Yhtiö on ulkoistanut osan asiakasjulkaisunsa ylläpidosta ja sisällöntuotannosta Preferia Creativelle.

    Tutustu blogijulkaisuun >>

Haluaisitko kuulla lisää yritysjulkaisuista?

Varaa aika etätapaamiseen
Tilaa Preferian uutiskirje

Jaetaan tarinasi asiakkaillesi ja sidosryhmillesi.

Autan yritystänne jakamaan tarinanne vaikuttavana, arvojenne mukaisena ja visuaalisesti näyttävänä julkaisuna. Tuottamani julkaisut ja niiden tarinat ovat aina enemmän kuin sanoja ja kuvia – ne ovat mahdollisuus inspiroida, vaikuttaa ja jäädä sidosryhmienne mieleen.

Suunnittelen, räätälöin ja konseptoin jokaisen julkaisun tai niiden ylläpitosuunnitelman asiakkaan yksilöllisten tarpeiden mukaan. Yhteistyön alussa käymme läpi julkaisun tavoitteet, kohderyhmät ja toteutustavat. Tuotannon roolitus jaetaan asiakkaan toivomalla tavalla: esimerkiksi kokonaisen asiakasjulkaisun tuottamiseen on usein hyvä osallistaa niin ulkopuolisia toimittajia kuin yrityksen omia asiantuntijoita.

Kokonaisvaltainen palvelutarjontani kattaa kaikki asiakas- ja henkilöstöjulkaisujen sisällöntuotannon vaiheet ja niitä täydentävät palvelut:

  • sisällöntuotanto
  • uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
  • sosiaalinen media
Haluan kuulla lisää

Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut – usein kysyttyä

Hyvin suunniteltu ja toteutettu asiakasjulkaisu tarjoaa lukijoilleen sellaista lisäarvoa, joka houkuttelee lukemaan julkaisun muiden medioiden ja vaihtoehtojen sijaan. Laadukas sisältö, ammattimainen ulkoasu ja vakuuttava tarinankerronta ovat keskeisiä tekijöitä, jotka erottavat hyvän asiakasjulkaisun kilpailijoistaan.

Asiakasjulkaisu toimii tehokkaana brändin vahvistamisen välineenä, sillä se antaa mahdollisuuden tuoda esiin yrityksen arvoja, saavutuksia, palveluita sekä tuotteita. Julkaisuna se viestii luotettavuudesta ja asiantuntijuudesta. Samalla se vahvistaa positiivista mielikuvaa julkaisijayrityksestä.

Hyvä henkilöstöjulkaisu on monipuolinen ja informatiivinen viestintäväline, joka informoi ja innostaa lukijaansa. Muihin medioihin verraten henkilöstöjulkaisun on luotava vahvoja tunteita ja me-henkeä – onhan se yrityksen oma lehti, joka on kohdennettu varta vasten lukijoilleen.

Henkilöstöjulkaisun sisältö voi koostua yrityksen ajankohtaisista uutisista, työntekijöiden haastatteluista, yrityksen johdon näkemyksistä ja muista hyödyllisistä vinkeistä työssä jaksamiseen. Organisaation kulttuuria ja arvoja heijastava henkilöstöjulkaisu tarjoaa usein tilaa myös työntekijöiden näkemyksille.

Suunnitteluvaiheen alussa julkaisun kohderyhmä ja tavoitteet, kuten brändin vahvistaminen, tiedon jakaminen tai työntekijöiden sitouttaminen, tulisi kirjata auki. Vaikka kyse olisi vain pienilevikkisestä julkaisusta, ei tavoitteiden asettamista sovi väheksyä, sillä ne ohjaavat myöhemmin koko tuotantoprosessia.

Henkilöstö- ja asiakasjulkaisujen levikki on usein rajattu, minkä vuoksi sisältö tulee räätälöidä aina kohderyhmälle sopivaksi. Tämä edellyttää lukijoiden tarpeiden ja odotusten tuntemista. Tuotantoprosessin aluksi voikin pohtia esimerkiksi lukijatutkimuksen tai -kyselyn laatimista.

Sisällön tuottaminen on julkaisun aikaa vievin työvaihe. Julkaisu voi sisältää esimerkiksi artikkeleita, haastatteluja, kuvia ja grafiikkaa, joiden suunnittelu ja tuotanto vaatii useamman hengen työpanoksen. Henkilöstöjulkaisulta löytyy usein julkaisevan asiakkaan puolelta päätoimittaja ja toimitusneuvosto, kun taas viestintä- ja markkinointikumppani vastaa toimituksesta, tuottamisesta ja toteutuksesta. Julkaisun koosta ja tavoitteista riippuen roolit voivat myös vaihdella.

Kun tuotos on valmis, se julkaistaan valitussa muodossa, kuten fyysisenä painoksena tai sähköisenä julkaisuna. Seuranta ja saatu palaute auttavat arvioimaan julkaisun tehokkuutta ja kehittämistä.

Tehostetaan yrityksesi markkinointia yhdessä.

Autan sinua löytämään oikeat markkinoinnin ja viestinnän ratkaisut kohderyhmiesi tavoittamiseksi. Kerro minulle nykytilanteestasi ja ota yhteyttä helposti oheisella lomakkeella, soittamalla tai sähköpostitse. Pyrin vastaamaan sinulle vuorokauden sisällä.

Preferia Creative Oy / Konsta Hotti

+358 50 405 8874
konsta@preferia.fi

Preferia Creative - logo.
Preferia Creative Oy

Emalitehtaankatu 2 A, 2. krs

04410 Järvenpää

+358 50 405 8874

konsta@preferia.fi

Oletko jo tilannut Preferian uutiskirjeen?

Tilaa tuoreimmat markkinoinnin trendit ja viimeisimmät viestinnän näkemykset helposti suoraan sähköpostiisi. Uutena uutiskirjeen tilaajana saat sähköpostiisi myös henkilökohtaisen, rahanarvoisen erikoisedun!

Sisältömarkkinointi
  • Sisällöntuotanto
  • Mediaviestintä
  • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
  • White paperit ja ladattavat oppaat
Digimarkkinointi
  • Verkkosivut
  • Digimainonta
  • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
  • Hakukoneoptimointi
  • Sosiaalinen media
Taittotyöt
  • Ulko- ja printtimainonta
  • Flyerit, julisteet ja esitteet
  • Käyntikortit
  • Tuoteluettelot
  • Presentaatiot ja esitykset
Strategiat ja suunnitelmat
  • Markkinointistrategia
  • Markkinointisuunnitelma
Preferia Creative
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Evästekäytännöt
alt=""
Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}
  • Palvelut
    • Sisältömarkkinointi
      • Sisällöntuotanto
      • Mediaviestintä
      • Asiakas- ja henkilöstöjulkaisut
      • White paperit ja ladattavat oppaat
    • Digimarkkinointi
      • Verkkosivut
      • Digimainonta
      • Uutiskirjeet ja sähköpostimarkkinointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sosiaalinen media
    • Taittotyöt
      • Ulko- ja printtimainonta
      • Flyerit, julisteet ja esitteet
      • Käyntikortit
      • Tuoteluettelot
      • Presentaatiot ja esitykset
    • Strategiat ja suunnitelmat
      • Markkinointistrategia
      • Markkinointisuunnitelma
  • Paketit
  • Blogi
  • Yritys
  • Ota yhteyttä
  • Varaa tapaaminen